FCOP B (1598957)
3 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Juvenils
Pàgina 1 de 1
FCOP B (1598957)
Ja només queden 12 dies avans de que surti del planter el Leopoldo Huarte!
http://www.htspain.es/index.php?pag=u20_skill
Segons el que diu aquesta web, per jugar a la selecció el Leo tindria que pujar en 59 dies de creativitat dèbil a aceptable, de passades insuficient a aceptable i de defensa ???? a aceptable. Aixó és molt díficil d'aconseguir i encara que ho aconseguís segurament no el voldrien a la selecció...
http://www.htspain.es/index.php?pag=u20_skill
Segons el que diu aquesta web, per jugar a la selecció el Leo tindria que pujar en 59 dies de creativitat dèbil a aceptable, de passades insuficient a aceptable i de defensa ???? a aceptable. Aixó és molt díficil d'aconseguir i encara que ho aconseguís segurament no el voldrien a la selecció...
Leo Huarte a la selecció?
El scout d'extrems m'ha dit aixó:
Bueno, qui hi ferem... L'entrenaré com a davanter i després ja veuré el que faré.
Gracias por el envio, tienes un excelente jugador pero para ir a la sub20 por edad va mal .
Y como extremo lastima que no tenga mas pases,pero para entrenar como delantero de 17 años y 0 dias lo veo ideal.
Saludos y suerte
Bueno, qui hi ferem... L'entrenaré com a davanter i després ja veuré el que faré.
Re: FCOP B (1598957)
OPVHT & M. Frenkens escrigué:Ja només queda un dia...
sort puig... xD
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Putu LEO!!!!! Està valorat amb més de 600.000€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Té extrem 8,6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
El fikaràs a la venda per 500.000 € no?OPVHT & M. Frenkens escrigué:Putu LEO!!!!! Està valorat amb més de 600.000€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Té extrem 8,6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
no crec que el vengui, si el vengues esperaria a que tingues formidable extrem.Uri50 escrigué:El fikaràs a la venda per 500.000 € no?OPVHT & M. Frenkens escrigué:Putu LEO!!!!! Està valorat amb més de 600.000€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Té extrem 8,6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uri50 escrigué:El fikaràs a la venda per 500.000 € no?OPVHT & M. Frenkens escrigué:Putu LEO!!!!! Està valorat amb més de 600.000€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Té extrem 8,6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puig ara mateix akest jugador val mes k mig ekip teu, juga per ell
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
ome, tampoc valen tan poc els meus jugadors putser si ke en un futur valdra molt mes ke mig equip meu, pro ara no.BigBang_J7 escrigué:Uri50 escrigué:El fikaràs a la venda per 500.000 € no?OPVHT & M. Frenkens escrigué:Putu LEO!!!!! Està valorat amb més de 600.000€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Té extrem 8,6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Què tenia?OPVHT & M. Frenkens escrigué:ome, tampoc valen tan poc els meus jugadors putser si ke en un futur valdra molt mes ke mig equip meu, pro ara no.BigBang_J7 escrigué:Uri50 escrigué:El fikaràs a la venda per 500.000 € no?OPVHT & M. Frenkens escrigué:Putu LEO!!!!! Està valorat amb més de 600.000€!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Té extrem 8,6!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
habilitats:Uri50 escrigué: Què tenia?
extrem: 8,6
anotació: acep
passades: insuf
creativitat: debil
p.a.: debil