Formidable, dèbil...
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Formidable, dèbil...
No sabia on posar-ho i ho poso aquí. M'agradaria que el senyor admin ens expliques que és això de dèbil, formidable... Jo crec que està bastant bé, però que no per això em de començar a escriure com boixos (-.-) En fí, més que res és per a què l'admin ens ho expliqui
Gràcies!
Gràcies!
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Re: Formidable, dèbil...
buenu, ja que jo soc el ke u fet, tu explicare:Uri50 escrigué:No sabia on posar-ho i ho poso aquí. M'agradaria que el senyor admin ens expliques que és això de dèbil, formidable... Jo crec que està bastant bé, però que no per això em de començar a escriure com boixos (-.-) En fí, més que res és per a què l'admin ens ho expliqui
Gràcies!
aixo de formidable, debil... son el "ranks". els ranks tindiquen si un usuari es actiu en el forum o no. contra mes misatges envis mes pujaras de rank.
nivells de rank:
-inexistent: 0 misatge
-desastros: 1 misatge
-horrible: 50 misatges
-pobre: 100 misatges...
de moment només hi han les fotos dels ranks, es a dir, les barres d'habilitat, de inexistent fins a debil i fomidable. les altres fotos ja les anire posan.
tambe dius ke escriurem com bojos, si algu escriu com un boig li borrarem els misatges i ja parlarem am ell...
finalment vull dir ke ara ja es poden ficar firmes en el forum, gracies a mi :
per ficar la firma tens que anar a dalt de tot del forum i apretar perfil, despres signatura i alla escrius la signatura ke vols. despres vas a preferencies i en:
"Adjuntar sempre la meva signatura " apretes si, despres apretes "trametre" i ja tindras la teva firma.
pd:no us paseu amb el tamany de la firma
Merces!
Uri50- Acceptable
Ep!!!! Ara he oujat a insuficient i no em surt la barra!!!
Gràcies.
Gràcies.
Uri50- Acceptable
jo e dit:Uri50 escrigué:Ep!!!! Ara he oujat a insuficient i no em surt la barra!!!
Gràcies.
de moment només hi han les fotos dels ranks, es a dir, les barres d'habilitat, de inexistent fins a debil i fomidable. les altres fotos ja les anire posan.
D'acrod, perdona! xDDD
Uri50- Acceptable
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum