Hattrick Castellar
+2
Marketen
Admin
6 participantes
Pàgina 1 de 1
Hattrick Castellar
A partir d'ara aquest é el nostre punt de reunió, si si sóc jo el 9 de l'antic equip( no diré el nom)
Podeu comentar sobre el vostre equip, com va, economia,preguntes... També podeu obrir un post amb el nom del vostre equip... TOT VOSTRE!
Podeu comentar sobre el vostre equip, com va, economia,preguntes... També podeu obrir un post amb el nom del vostre equip... TOT VOSTRE!
OK
magrada la idea del foro
el meu ekip de moment ba millorant dsde k el vaix deijar abndonat (magrada aket icono, el ficare molt)
vaix b tmb en economia, i mestic pensant de fitxar un delanter perk el meu sa fet bell i esta restant de acceptable a insuficiente.
pero esperare 1 o 2 setmanes a k tingui + diners i fitxar 1 k sigui bueno en anotacion i en pases acceptable o insuficiente ( e llejit k 1 delantero central li va ver tenir bos passsesss
aixo es tot
Dw
el meu ekip de moment ba millorant dsde k el vaix deijar abndonat (magrada aket icono, el ficare molt)
vaix b tmb en economia, i mestic pensant de fitxar un delanter perk el meu sa fet bell i esta restant de acceptable a insuficiente.
pero esperare 1 o 2 setmanes a k tingui + diners i fitxar 1 k sigui bueno en anotacion i en pases acceptable o insuficiente ( e llejit k 1 delantero central li va ver tenir bos passsesss
aixo es tot
Dw
Editat per darrera vegada per Marcus F el Ds 21 Nov 2009, 19:11, editat 1 cop en total (Razón : Re Re k i volia afejir unes coses LoL)
Olss
Jeje soc el J7 el numero 7 de lekip antic xD jejej e guanyat 5-1 a una pandilla nubatus k no se perak estan a lliga 10.... jejej el meu proxim fitxatxe sera un de lateral excelento o formidable a unes jugades aceptable o bueno(si algu mel ben) a si me fet ekip de jubenils i i a una promesa aceptable lateral insuficiente pases(encara k em ban perdre 9-1) era el 1r pertit e i tinc en compte 50.000 diners per gastarme en el k ja e dit (tinc aixo perk e fitxat perke tenia 1.000.000) weno fins aki paro descriure k ja me cansat dw i sort
PUBLICITAT
Gremio BigBang... Metin2
Xopipo sura magia negra 43....
PUBLICITAT
Gremio BigBang... Metin2
Xopipo sura magia negra 43....
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Re: Hattrick Castellar
xaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
marcus14- Desastrós
- Nombre de missatges : 3
Re: Hattrick Castellar
Admin escrigué:A partir d'ara aquest é el nostre punt de reunió, si si sóc jo el 9 de l'antic equip( no diré el nom)
ven dit!
aki tenim k penjar els reultats i + coses tal com a dit el 9 del any passat te k ser 1 foro actiu
weno paru de fer parides
IMPORTANT
ola soc jo, el marcus F
us dik k me canviat el nom a Marketen
aixi no hi han tants marcus
sort
us dik k me canviat el nom a Marketen
aixi no hi han tants marcus
sort
Fitxar
Fitxeu-me el meu jugador(Roberto Acebal) ID:274070907
Victor_9- Pobre