Primera lliga de juvenils
5 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 2 de 2
Pàgina 2 de 2 • 1, 2
Re: Primera lliga de juvenils
El que he jugat yo avui
Victor_9- Pobre
- Nombre de missatges : 119
Seguin les ordres de l'organitzador, s'ha acabat el temps per acceptar i tinc amistós lliure. Ara Jordifont m'ha reptat, però crec que és massa tard perquè ja he concertat l'amistós.
Que el moderador d'aquesta lliga digui quelcom, i que siusplau, no editi les normes!
Que el moderador d'aquesta lliga digui quelcom, i que siusplau, no editi les normes!
pffff... no se, es ke tenias ke esperar fins les 17:00h i as enviat el misatge a les 9:00! diguem a quina hora as aceptat l'amistos.Admin escrigué:Seguin les ordres de l'organitzador, s'ha acabat el temps per acceptar i tinc amistós lliure. Ara Jordifont m'ha reptat, però crec que és massa tard perquè ja he concertat l'amistós.
PD:sigues sincer!
sempre estàs editant normes...
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
dons diguem lu ke faries tu per solucianaru.Uri50 escrigué:sempre estàs editant normes...
fàcil; victoria pel xavirò aveure això sino és un follon, aquí si un no accepta, pos es fot, es que si no vaya timo no?
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Uri50 escrigué:fàcil; victoria pel xavirò aveure això sino és un follon, aquí si un no accepta, pos es fot, es que si no vaya timo no?
dons buenu... campio xavi!!!!....
OPVHT & M. Frenkens escrigué:dons diguem lu ke faries tu per solucianaru.Uri50 escrigué:sempre estàs editant normes...
Quin ha sigut el procediment final?
Crec que amb una simple frase no es suficient, jo tambe vaig esperar varios dies ja que jo ja podia fer un amistos feia 1 setmana. No es pot canviar el dia? Si no recordo malament ja es va canviar el dia de la final un cop i per mi ja sagues jugat fa bastants dies.
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
BigBang_J7 escrigué:OPVHT & M. Frenkens escrigué:dons diguem lu ke faries tu per solucianaru.Uri50 escrigué:sempre estàs editant normes...
Quin ha sigut el procediment final?
Crec que amb una simple frase no es suficient, jo tambe vaig esperar varios dies ja que jo ja podia fer un amistos feia 1 setmana. No es pot canviar el dia? Si no recordo malament ja es va canviar el dia de la final un cop i per mi ja sagues jugat fa bastants dies.
buenu la final era akell dia i si no el vas aceptar...
fa 1 semana no vesis pogut fer l'amistos perke el xavi encara li faltava uns quants dies per puguer reptar.
1. El meu missatge està editat
2. A les normes posa clarament dimarts, a no ser que ho canviis. Si t'hi fixes el meu missatge el vaig escriure dimecres
3. No em negaré a que em donis l'amistós per perdut, però digues algo ràpid.
2. A les normes posa clarament dimarts, a no ser que ho canviis. Si t'hi fixes el meu missatge el vaig escriure dimecres
clar ke no et dono l'amistos perdut, tel dono guanyat!Admin escrigué:1. El meu missatge està editat
Pàgina 2 de 2 • 1, 2