Primera Copa Hattrick Castellar
5 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
Primera Copa Hattrick Castellar
Bé, un cop finalitzada la lliga, s'inicia una nova competició. Aquesta començarà el dia 30/6. Les inscripcions s'acabaran el dia 18/6 a les 11:00
El nombre d'equips apuntats seran de 6, 7 o 8. En cas de que siguin 8 tothom sap com va. Amb 6 Sabadell i l'equip apuntat que ha quedat millor a la lliga del fòrum de Castellar (si confima Suns serà ell) se saltaràn la primera ronda, i jugaran a la segona contra un rival guanyador de la primera. Amb 7 equips, Sabadell (Actual campió lliga fòrum) se saltarà quarts i jugarà semifinals directament contra l'equip desenparellat.
Partits en camp neutre, regles de copa. El sorteig que fare serà gairebé pur ja que Sabadell i Suns no és podran trobar a quarts. Partit únic
Teniu temps d'acceptar fins el dilluns a les 18 h.
Final-- 21 / 7.
Quarts.
Quadre 1:
CF Espanyol 2-3 Marfo
Suns-cbcastellar
Quadre 2:
F.C Marcus7 1-7 FCOP
Semifinals:
FCOP- Centre d'Esports Sabadell 4-2
Marfo- Suns 2-4
FINAL: F.C.O.P- F.C Suns
Degut a que només han participat 7 equips, Sabadell, passa directament a semifinals, ja que passa com a ''cap de serie'' al ser l'actual campio de lliga Castellarttrick.
PD: Si només s'haguessin apuntat 6, Suns passaria amb Sabadell.
El nombre d'equips apuntats seran de 6, 7 o 8. En cas de que siguin 8 tothom sap com va. Amb 6 Sabadell i l'equip apuntat que ha quedat millor a la lliga del fòrum de Castellar (si confima Suns serà ell) se saltaràn la primera ronda, i jugaran a la segona contra un rival guanyador de la primera. Amb 7 equips, Sabadell (Actual campió lliga fòrum) se saltarà quarts i jugarà semifinals directament contra l'equip desenparellat.
Partits en camp neutre, regles de copa. El sorteig que fare serà gairebé pur ja que Sabadell i Suns no és podran trobar a quarts. Partit únic
Teniu temps d'acceptar fins el dilluns a les 18 h.
Final-- 21 / 7.
Quarts.
Quadre 1:
CF Espanyol 2-3 Marfo
Suns-cbcastellar
Quadre 2:
F.C Marcus7 1-7 FCOP
Semifinals:
FCOP- Centre d'Esports Sabadell 4-2
Marfo- Suns 2-4
FINAL: F.C.O.P- F.C Suns
Degut a que només han participat 7 equips, Sabadell, passa directament a semifinals, ja que passa com a ''cap de serie'' al ser l'actual campio de lliga Castellarttrick.
PD: Si només s'haguessin apuntat 6, Suns passaria amb Sabadell.
Editat per darrera vegada per Admin el Dc 07 Jul 2010, 17:03, editat 12 cops en total
Re: Primera Copa Hattrick Castellar
Equips apuntats:
-Centre d'Esports Sabadell FC
-F.C Marcus 7
-CF Espanyol
-F.C.O.P.
-F.C Suns!
m'hi aponto!!
-F.C Marcus 7
-CF Espanyol
-F.C.O.P.
-F.C Suns!
m'hi aponto!!
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Equips apuntats:
-F.C Marcus 7
-CF Espanyol
-F.C.O.P.
-F.C Suns!
-F.C Marcfo
m'hi apunto!!!
-F.C Marcus 7
-CF Espanyol
-F.C.O.P.
-F.C Suns!
-F.C Marcfo
m'hi apunto!!!
ara per ara, amb 6 equips, Sabadell i Suns passarien directament a la seguent ronda. Per cert demà a les 11:31 farè el sorteig i aviso, si finalment confirma un altre participant, Suns jugarà la primera ronda. A quarts poden haver-hi injusticies com per exemple, que juguin Suns i Marfo, però repeteixo, el sorteig és pur i desprès no vull reclamacions!!
sr. ADMIN perke seria una injusticia ke el marc i el jordi juguessin junts?
Home, actualment són el segon i el tercer equip del fòrum... És com si a la primera fase de copa del rei, s'enfrontessin el Sabadell (millor equip del món) amb el Barça (segon equip del món). Seria injust no?
Admin escrigué:Home, actualment són el segon i el tercer equip del fòrum... És com si a la primera fase de copa del rei, s'enfrontessin el Sabadell (millor equip del món) amb el Barça (segon equip del món). Seria injust no?
JAJA BON RAONAMENT xd
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
xavi, en el teu raonament e trubat dos errors:
1.el barça es el millor equip del mon i el sabadell el 8.658
2. ke juguessin el jordi i el marc seria com si jugues el barça(millor equip del mon) i el quart millor equip del mon, perke jo soc el tercer
2. ke juguessin el jordi i el marc seria com si jugues el barça(millor equip del mon) i el quart millor equip del mon, perke jo soc el tercer
OPVHT & M. Frenkens escrigué:xavi, en el teu raonament e trubat dos errors:
PUIG! no em iguis aixo, l'ultim partit k vam fer, et vaig fer un 2-0, i estava vaig de forma, aixi, vulguis o no, et passo pel damunt
ja, i jo jugava am 4-5-1, am una tactica equivocada i am 4 suplents.
i asobre tenia un 40% de guanyar, un 25% de empatar i un 33% de perdre.
i asobre tenia un 40% de guanyar, un 25% de empatar i un 33% de perdre.
OPV, et recordo que si el Jordi no t'en va fotre 6, va ser perquè jo, et vaig dir la tàctica adequada i amb els millors jugadors que disposaves...
buenu, gracies per la tactica... pro els jugadors eren meus i no teus, u suigui ke tambe va ser gracies a mi...
no crec ke el jordi em ves fet 6 gols
no crec ke el jordi em ves fet 6 gols
Aquesta serà una copa, que sense cap mena de dubte, serà 2 o 3 vegades més més competitiva que la lliga. Anem per parts.
Sabadell: Plena lluita per l'ascens, però el partit posteriors a semifinals visita l'estadi del setè (que la mitjana de TSI dels millors 11 és de 4400 i té un entrenador excelent) i el partit després de la final, si es que hi arriba, rep la visita dels ultims i bots. A PER TOTES
Suns: No m'agrada dir que és gairebé equip de IX, però un miracle el treuria del pou. Suposo que anirà A PER TOTES
FCOP: S'hi juga pujar de categoria, i en poques setmanes rebrà la visita de l'intractable líder, Arcangeles. No se com es pendrà la competició.
Marfo: Igual que FCOP
RCDE:
1--- CFEspanyol--23 punts
2---Calcio Madrid--22 punts
3---Alpina Team-- 22 punts
Això ho diu tot.
CbCastellar i F.C Marcus 7: Meló per obrir
Sabadell: Plena lluita per l'ascens, però el partit posteriors a semifinals visita l'estadi del setè (que la mitjana de TSI dels millors 11 és de 4400 i té un entrenador excelent) i el partit després de la final, si es que hi arriba, rep la visita dels ultims i bots. A PER TOTES
Suns: No m'agrada dir que és gairebé equip de IX, però un miracle el treuria del pou. Suposo que anirà A PER TOTES
FCOP: S'hi juga pujar de categoria, i en poques setmanes rebrà la visita de l'intractable líder, Arcangeles. No se com es pendrà la competició.
Marfo: Igual que FCOP
RCDE:
1--- CFEspanyol--23 punts
2---Calcio Madrid--22 punts
3---Alpina Team-- 22 punts
Això ho diu tot.
CbCastellar i F.C Marcus 7: Meló per obrir
si, sens dubte, questa copa estara emocionant, crec que, el meu euip, F.C Marfo, ha millorat respecte lantre lliga amb jugadors amb mes forma i un formidable, aixi que, pot passar de tot.
No es que sigui gaire bo.... Berk Sen , a em presento , visc a castellar i coneixo al EXELENTISIM SENYOR ADMIN, per cert, espero guanyar les properes ediciopns, per aqui no hi han gaires bons equips...Marketen escrigué:si, sens dubte, questa copa estara emocionant, crec que, el meu euip, F.C Marfo, ha millorat respecte lantre lliga amb jugadors amb mes forma i un formidable, aixi que, pot passar de tot.
EXEPTE, OPVHT , Centre D'esports Sabadell F.C , i el meu , el millor F.C NIKE FOOTBALL
forza sabadell!!! I CASTELLAR
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Crec que guanyara la copa el F.C Suns, encara que no se perquè... OVPHT TB sta bé i cesfc no esta gens malament a per cert a la propera edició m'apuntare
Uri50- Acceptable
Marketen escrigué:si, sens dubte, questa copa estara emocionant, crec que, el meu euip, F.C Marfo, ha millorat respecte lantre lliga amb jugadors amb mes forma i un formidable, aixi que, pot passar de tot.
Si, crec que tu i Suns heu millorat molt respecte l'anterior lliga. Per sort, i aixì ho van decidir el paperets, només un passarà a la final. He aquí la meva porra.
1r.-Suns
2n.-Sabadell
3r.-FCOP
4rt.-CF Espanyol
5è-.Marfo
6è.-CB Castellar
7è.-Marcus
PD: Excepte els dos primers, he fet la porra més amb el cor que amb el cap, ja que algo em diu que Marfo caurà...
1r.-Suns
2n.-Sabadell
3r.-FCOP
4rt.-CF Espanyol
5è-.Marfo
6è.-CB Castellar
7è.-Marcus
jo tambe dic lu mateix ke el Sr. ADMIN pro dubto am la posicio 1,2 i 4,5.
OPVHT: THE KING
2n.-Sabadell
3r.-FCOP
4rt.-CF Espanyol
5è-.Marfo
6è.-CB Castellar
7è.-Marcus
jo tambe dic lu mateix ke el Sr. ADMIN pro dubto am la posicio 1,2 i 4,5.
OPVHT: THE KING
buenu guanyaras depenen amb l'equip ke et toqui jugar i si fas una bona tactica i ficas els titulars....
pro si el ke te dit i tens una mica de sort seguramen guanyaras.
pro si el ke te dit i tens una mica de sort seguramen guanyaras.
Doncs jo ho veig així...
1r.-Sabadell
2n.-Suns
3r.-CF Espanyol
4rt.-FCOP
5è-.CB Castellar
6è.-Marfo
7è.-Marcus
1r.-Sabadell
2n.-Suns
3r.-CF Espanyol
4rt.-FCOP
5è-.CB Castellar
6è.-Marfo
7è.-Marcus
Uri50- Acceptable
En la jornada d'avui FCOP ha golejat a Marcus per 1-7, en un partit sense història. Al Marfo-RCDE, el partit s'ha hagut de decidir al 95 amb un gol que ha donat la victòria als marfos. A semis, un FCOP-Sabadell, un derby emocionant per jugar-se el passi a les finals. Per altre banda, Suns i cbcastellar lluitaran per un lloc a semis, demà, a les 22:00.
FCOP, accepta el repte!
FCOP, accepta el repte!
Uri50 escrigué:No es que sigui gaire bo.... Berk Sen , a em presento , visc a castellar i coneixo al EXELENTISIM SENYOR ADMIN, per cert, espero guanyar les properes ediciopns, per aqui no hi han gaires bons equips...Marketen escrigué:si, sens dubte, questa copa estara emocionant, crec que, el meu euip, F.C Marfo, ha millorat respecte lantre lliga amb jugadors amb mes forma i un formidable, aixi que, pot passar de tot.
EXEPTE, OPVHT , Centre D'esports Sabadell F.C , i el meu , el millor F.C NIKE FOOTBALL
forza sabadell!!! I CASTELLAR
uri50 TU NO ETS NIGU PER DIRME QUI ES BO I QUI NO i a mes a mes QUANT PARLO DEL FORMIDABLE NO ES EL BERK SEN AIXI K A CALLARTE SI NO SAPS DE K VA LA COSA
Pàgina 1 de 2 • 1, 2