F.C Marfo
+2
Admin
Marketen
6 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 2 de 4
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Re: F.C Marfo
ja u se que es una manera de parlar, nomes era una broma.Marketen escrigué:OPVHT & M. Frenkens escrigué:des de quan un jugador no cobra res, com u as fet?XDMarketen escrigué:El taravillo es un suplent Molt suplent que mai le fet jugar i no se que fer amb ell, pero, no em cobra res i es un noi agradable (puja esperit dequip, pero poc)
Es una manera de parlar, no cobra res, cobra molt poc etc
Crec que hem de felicitar a marfo per la bona gestió de l'equip que esta fent, ha millorat molt.
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
OPVHT & M. Frenkens escrigué:marc acepta l'amistos! el farem al Rino´s Coliseum(espanya)!
Amistos ACCEPTAT
Jugaras amb tot????????????????'
F.C Marfo ha arrivat a 2.000 TSI de mitjana dels millors 11, no es una gran xifra, pero va be.
jugar al maxim nose, pro el ke es segur es ke jugare millor ke el partit ke vax fer am el el jordi.Marketen escrigué:OPVHT & M. Frenkens escrigué:marc acepta l'amistos! el farem al Rino´s Coliseum(espanya)!
Amistos ACCEPTAT
Jugaras amb tot????????????????'
la mitjana dels meus 11 millors es 1 866... pro axo no vol dir res, pk putser en els 11 millors jugadors i an:
ex:2 porters, 3 extrems, 3 davanters, 2 migcentres i 1 defensa.
com veus no es pot fer cap a l'ineacio bona am akets jugadors, es a dir ke auries de sumar la mitja dels teus 11 jugadors ke normalment son titulars i dividuru entre 11, axi si ke et donaria la mitja dels teus 11 millors jugadors!
Atencio senyors!
a nescut una nova ESTRELLA ESTELAR a marfoooo, el seu nom es... LLuis Castellar i es Defensa EXELENT insuficient extrem i creativitat pobre maxim desconegut!!! aquest jugador val molt i encara te 16anys!
a nescut una nova ESTRELLA ESTELAR a marfoooo, el seu nom es... LLuis Castellar i es Defensa EXELENT insuficient extrem i creativitat pobre maxim desconegut!!! aquest jugador val molt i encara te 16anys!
Si és màxim excel·lent ja pots esperar...
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Té 16 anys, quan surti tindra més de 17 i haurà baixat bastant el preu...
quants dies té?
quants dies té?
Màxim excel·lent, ara acceptable, estic entrenant defensa amb els juvenils, té 16 anys.
Uri50 escrigué:Si és màxim excel·lent ja pots esperar...
wenu wenu ja em puc esperar pero estic entrenant defensa aals juvenils i te 16 anys i 61 dies
aixi que em pujara
Marc, ho veig molt dificil que et pugi... i jo també tinc un així... La manera més rapida de que et pugi seria aquesta: Entrenament primeri i secundari---Defensa. Entrenament al primer equip---Defensa.
no li fagis cas al Sr.ADMIN, en els juvenils entrena primer defensa i segon extrem axi tindras un defensa lateral bonisim!Admin escrigué:Marc, ho veig molt dificil que et pugi... i jo també tinc un així... La manera més rapida de que et pugi seria aquesta: Entrenament primeri i secundari---Defensa. Entrenament al primer equip---Defensa.
Si algú entén de juvenils aquest és el senyor admin, pensa que la defensa del victor la creat ell amb els juvenils...
Uri50- Acceptable
segurament no us heu enterat pro... sabeu que si en el entrenament primari i secundari fiqueu la matexa habilitat perdeu un 50% de entrenament (no m'en recordo gaire be quin era el percent exacte...)
Lògic, ho sabem des que vam començar amb els juvenils...
Uri50- Acceptable
i si ho saps, perque dius que el sr.ADMIN te raó si ell acaba perdent un 50% d'entrenament?Uri50 escrigué:Lògic, ho sabem des que vam començar amb els juvenils...
Jo només he dit que ell és el que sap més de juvenils, no si s'equivoqués o no...
Uri50- Acceptable
OPVHT & M. Frenkens escrigué:i si ho saps, perque dius que el sr.ADMIN te raó si ell acaba perdent un 50% d'entrenament?Uri50 escrigué:Lògic, ho sabem des que vam començar amb els juvenils...
Primari---100%
Secundari-50%, perd un 10% = 140% I jo li he recomenat al marc, com entrenar defensa el més rapid possible i no altres habilitats!
no, no es axi, no pots entrenar dos cops a la semana la mateixa abilitat, es a dir mes de 90 minuts, suposo que el marc triara la opcio correcta (la meva)Admin escrigué:OPVHT & M. Frenkens escrigué:i si ho saps, perque dius que el sr.ADMIN te raó si ell acaba perdent un 50% d'entrenament?Uri50 escrigué:Lògic, ho sabem des que vam començar amb els juvenils...
Primari---100%
Secundari-50%, perd un 10% = 140% I jo li he recomenat al marc, com entrenar defensa el més rapid possible i no altres habilitats!
al manual diu:Admin escrigué:Bé com tu vulgis. Al manual ho posa.
"Los juveniles pueden centrarse en dos tipos de entrenamiento a la vez, uno primario y otro secundario.El entrenamiento primario tiene más efecto que el secundario. Puedes elegir entrenar lo mismo (por ejemplo defensa) como primario y secundario, pero el efecto general será mayor si eliges dos tipos diferentes."
jo crec que no perden un 10% perden molt més, potser no perden 50% pero perden bastant
Trobo que es inutil discutir això, la dada del 10% la vaig trobar un dia. És inutil discutir això, que façi el que li sembli convenient.
Be, e decidit entrenar defensa en el primari i secundari, i , si em puja i despres ja entrenare extrem.
PD:gracies per la vostra ajuda
PD:gracies per la vostra ajuda
Pàgina 2 de 4 • 1, 2, 3, 4
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 2 de 4
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum