Hattrick Castellar
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Llista del que creieu millors equips de castellar!

+2
Admin
Uri50
6 participantes

Pàgina 1 de 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Uri50 Dl 28 Jun 2010, 19:53

Doncs això, volia fer una llisat del primer a l'ultim que creieu que són els millro equips de castellar!

Jo crec que es:

1.- Sabadell
2.- Nike
3.- Suns
4.- Espanyol
5.- FCOP
6.- Cbcastellar
7.- Marfo
8.- Marcus

cheers


Editat per darrera vegada per Uri50 el Dl 28 Jun 2010, 22:37, editat 1 cop en total
Uri50
Uri50
Acceptable
Acceptable

Nombre de missatges : 288
Fecha de inscripción : 24/06/2010
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dl 28 Jun 2010, 22:35

uff... això no vol dir res. Crec que el Birrero ens guanya a tots, a més a més de que hi han molts més equips de la vila que no hi estàn registrats...

Dels que van jugar l'anterior lliga:

-Sabadell
-Suns
-Marfo
-FCOP
-CF Espanyol
-Onialax

Ara per ara opino igual que el que opina la maquina de partits del Hattrick que em va donar el torneig. S'hauria de veure la copa per veure que tal van els equips que ultimament s'estan reforçant bastant com Suns, Marfo i RCDE.

PD: Per si algú no ho ha captat, jo no m'he referit a que actualment sigui millor, si no a que fins que algú aconsegueixi guanyar-me, segueixo essent el millor
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Uri50 Dl 28 Jun 2010, 23:02

Admin escrigué:uff... això no vol dir res. Crec que el Birrero ens guanya a tots, a més a més de que hi han molts més equips de la vila que no hi estàn registrats...

Dels que van jugar l'anterior lliga:

-Sabadell
-Suns
-Marfo
-FCOP
-CF Espanyol
-Onialax

Ara per ara opino igual que el que opina la maquina de partits del Hattrick que em va donar el torneig. S'hauria de veure la copa per veure que tal van els equips que ultimament s'estan reforçant bastant com Suns, Marfo i RCDE.

PD: Per si algú no ho ha captat, jo no m'he referit a que actualment sigui millor, si no a que fins que algú aconsegueixi guanyar-me, segueixo essent el millor
1-5...!!! XD l'any passat et vaig marcar 5 gols! gooootebork es alla on et vaig fer un 1-5...

NIKE FOOTBALL : THE QUEEN queen XD!
Uri50
Uri50
Acceptable
Acceptable

Nombre de missatges : 288
Fecha de inscripción : 24/06/2010
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dl 28 Jun 2010, 23:06

Just d'això fa 110 dies. Crec que d'això fa massa temps per dir que ets més bo. Si em guanyessis ara, si qu ho diria Twisted Evil
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Uri50 Dl 28 Jun 2010, 23:07

Admin escrigué:Just d'això fa 110 dies. Crec que d'això fa massa temps per dir que ets més bo. Si em guanyessis ara, si qu ho diria Twisted Evil
a VEURE SI PERDS A L ACOPA I FEM UN AMISTOS I ja vuremm... Twisted Evil
Uri50
Uri50
Acceptable
Acceptable

Nombre de missatges : 288
Fecha de inscripción : 24/06/2010
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Porra

Missatge  Victor_9 Dt 29 Jun 2010, 11:27

Yo crec que:




1-Centre d'Esports Sabadell FC
2-Suns
3-FCOP
4-CF Espanyol(yo)
5-Marcfo
6-cb castellar
7-FC Marcus
Very Happy
Victor_9
Victor_9
Pobre
Pobre

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Uri50 Dt 29 Jun 2010, 12:11

Victor_9 escrigué:Yo crec que:




1-Centre d'Esports Sabadell FC
2-Suns
3-FCOP
4-CF Espanyol(yo)
5-Marcfo
6-cb castellar
7-FC Marcus
Very Happy
Crec que no ets el 4 en aquesta llista, ets el tercer! i en la meva(que hi apareixo jo) ets el 4 cheers

NIKE: THE QUEEN queen lol!
Uri50
Uri50
Acceptable
Acceptable

Nombre de missatges : 288
Fecha de inscripción : 24/06/2010
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Victor_9 Dt 29 Jun 2010, 12:14

Nose nose...FCOP em va guanyar a la lliga forum pero anire a per totes Exclamation
Victor_9
Victor_9
Pobre
Pobre

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  OPVHT & M. Frenkens Dt 29 Jun 2010, 12:49

Victor_9 escrigué:Nose nose...FCOP em va guanyar a la lliga forum pero anire a per totes Exclamation

jo tambe anire per totes...
OPVHT & M. Frenkens
OPVHT & M. Frenkens
Magnífic

Nombre de missatges : 559
Fecha de inscripción : 20/04/2010
Edad : 54
Ubicació : En la meva casa. Tinc més de 550 missatges!

http://www.ht-arena.com/fcopht/

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Marketen Dc 30 Jun 2010, 17:34

CARAM veig k alguns s'ho tenen molt cregut. anem a veure tot:

1. a la lliga del forum f.c. Marfo va quedar 3r
2. e guanyat les 2 vegades que e jugat contra RDCE aixi k, per mi queda clar k soc millor.
3. admiteixo k jo i el RDCE som igualats pero ara soc millor jo
4. NO ENTENC XK C...... EL URI50 M'HA FOTUT EL PENULTIM LLOC DE EQUIPS

aixi k aixo es el k penso jo

1. SUNS
2. SABADELL
3. NIKE FOOTBALL
4. F.C. MARFO
5. RCDE
6. FCOP
7. MARKUS 7
8. MONOLI

no m discutiu sobre perque el nikefottball es el 3r pqeque putse no ho creieu pero:

1. si es bo es perque el Sabadell el va ajudar
2. e mirat la alineació del nike... i si, es bona... pero si ho compares amb les alneacions de sabadell i suns.....
Marketen
Marketen
Dèbil
Dèbil

Nombre de missatges : 195
Fecha de inscripción : 21/11/2009
Edad : 26
Ubicació : Hacia el infinito i más allá!

http://res.hattrick.org/teamlogo/16/160/1598/1597482/1597482.JPG

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Uri50 Dc 30 Jun 2010, 17:38

Marketen escrigué:CARAM veig k alguns s'ho tenen molt cregut. anem a veure tot:

1. a la lliga del forum f.c. Marfo va quedar 3r
2. e guanyat les 2 vegades que e jugat contra RDCE aixi k, per mi queda clar k soc millor.
3. admiteixo k jo i el RDCE som igualats pero ara soc millor jo
4. NO ENTENC XK C...... EL URI50 M'HA FOTUT EL PENULTIM LLOC DE EQUIPS

aixi k aixo es el k penso jo

1. SUNS
2. SABADELL
3. NIKE FOOTBALL
4. F.C. MARFO
5. RCDE
6. FCOP
7. MARKUS 7
8. MONOLI

no m discutiu sobre perque el nikefottball es el 3r pqeque putse no ho creieu pero:

1. si es bo es perque el Sabadell el va ajudar
2. e mirat la alineació del nike... i si, es bona... pero si ho compares amb les alneacions de sabadell i suns.....
MARFO, T'hi vaig posar pk no creia que fosis capaç de guanyar al lespanyol, pero avui e vist que no, tot i això series 4rt, i pel que fa a suns i sabadell, si mires les aliniacions veuras que jo els ultims 4 partits no e jugat amb els + bons, per tant si as mirat algun dels ultims 4 no son valids Smile i am el fixatge dara tb, tot i això sabadell suns i jo crec que estem igualats cheers
PD: L'EQUIP DEL SABADELL NO EM VA AJUDAR! el seu equip el vaig cumençar JUNT amb ell i despres em vaig crear el meu propi, i el sabadell(xavi) m'ha ajudat= qu eio amb ell bounce
Uri50
Uri50
Acceptable
Acceptable

Nombre de missatges : 288
Fecha de inscripción : 24/06/2010
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  OPVHT & M. Frenkens Dc 30 Jun 2010, 18:06

1-Sabadell
2-Suns
3-Nike
4-F.C.O.P.
5-Marfo
6-Espanyol
7-cb castellar
8-fc marcus
OPVHT & M. Frenkens
OPVHT & M. Frenkens
Magnífic

Nombre de missatges : 559
Fecha de inscripción : 20/04/2010
Edad : 54
Ubicació : En la meva casa. Tinc més de 550 missatges!

http://www.ht-arena.com/fcopht/

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dc 30 Jun 2010, 18:42

OPVHT & M. Frenkens escrigué:1-Sabadell
2-Suns
3-Nike
4-F.C.O.P.
5-Marfo
6-Espanyol
7-cb castellar
8-fc marcus

És veurà a la copa però no m'agrada GENS que em posis de favorit... Potser ha sigut una estratègia del Suns per posar-me nerviós Twisted Evil Twisted Evil Very Happy
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty SUNS!!

Missatge  Marketen Dc 30 Jun 2010, 20:22

Uohohoho si k esta animadeta la cosa mireu la prediccion mes fiable de totes

1- Suns
2- SBD
3- Marfo
4- RCDE
5- OPV (dubto entre el puig i el victor ki aconsequira la 4a plaça
6- Markus 7
7- Monoli

El meu equip esta fent un progres imp`resionant, amb l'arribada d'edvin a l'equip dona molta mes forca a l'equip en el mig camp i dona moltes ocasions, si la forma sigues bona estarien moller, vacaresu, i baicu els kuals farien destrelles: 4'5..4..5 respecte a la devantera suns te la millor amb respecte a marfo k te 4'5 i 4. pero suns te 5 i 4'5 (pot variar depenent de la forma pro no baixa mai de 3'5 excepte una baixada destacada)en defensa: suns com es veu a les alineacions l'ha de potenciar mes, ara es cara i el nostre seguent fitxatxe sera un bon defensa minim exelent, a la porteria? com totom am un tiu notable k pot pujar o baixar en forma pro k casi semppre juga am 2'5 estrelles.

El resultat?
a les kualifikacions tenim 4 insuficients els kuals 3 son alts i un debil molt alt lunik fallo es akell debil baix de latak i el migcamp debil molt baix (k jo crec k esta b jugant kontre oyeah) el kual depenent kontra ki juguis puja o baixa i es k ara tenim (per a mi) el millor migcamp i devantera dakesta copa i sincerament crec k la topada amb SBD (segurament) sera dura pro l'equip pensa en la victoria, a mes superem per una mitjana de 100 tsi dels onze millors a sabadell (jo en tinc 2844)

Respecte a la lliga de veritat estic malamant, pero ja es veia a venir, es un grup mol fort el kual alguns pensen k no soc de lliga VIII,, pues mireu altres grups i compareu les kualificacions, podria kedar 5 o 4 en altres grups perfectament.

PD: Nike Football espero k kuan acabi la copa et foti un amistos per veure com anem.

Sort a la Copa castellar i no oblideu k lunik k mimpedira posar tots els titulars al partit seran les lesions

Dit aket totxo de text us deixo en pau



PERDONEU NO MAVIA ADONAT K ESTIK VCONNECTAT C0M LUSUARI MARKETEN!!!!
Marketen
Marketen
Dèbil
Dèbil

Nombre de missatges : 195
Fecha de inscripción : 21/11/2009
Edad : 26
Ubicació : Hacia el infinito i más allá!

http://res.hattrick.org/teamlogo/16/160/1598/1597482/1597482.JPG

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  OPVHT & M. Frenkens Dc 30 Jun 2010, 21:57

PERDONEU NO MAVIA ADONAT K ESTIK VCONNECTAT C0M LUSUARI MARKETEN!!!!
perke dius axo?

despres de la copa jo tambe et reptu a un amistos!
OPVHT & M. Frenkens
OPVHT & M. Frenkens
Magnífic

Nombre de missatges : 559
Fecha de inscripción : 20/04/2010
Edad : 54
Ubicació : En la meva casa. Tinc més de 550 missatges!

http://www.ht-arena.com/fcopht/

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Uri50 Dc 30 Jun 2010, 22:28

OPVHT & M. Frenkens escrigué:
PERDONEU NO MAVIA ADONAT K ESTIK VCONNECTAT C0M LUSUARI MARKETEN!!!!
perke dius axo?

despres de la copa jo tambe et reptu a un amistos!
io tb suns qu evuy veure qui es mes bo! amb tots els titulars e!
Uri50
Uri50
Acceptable
Acceptable

Nombre de missatges : 288
Fecha de inscripción : 24/06/2010
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dc 30 Jun 2010, 23:07

Marketen escrigué:Uohohoho si k esta animadeta la cosa mireu la prediccion mes fiable de totes

1- Suns
2- SBD
3- Marfo
4- RCDE
5- OPV (dubto entre el puig i el victor ki aconsequira la 4a plaça
6- Markus 7
7- Monoli

El meu equip esta fent un progres imp`resionant, amb l'arribada d'edvin a l'equip dona molta mes forca a l'equip en el mig camp i dona moltes ocasions, si la forma sigues bona estarien moller, vacaresu, i baicu els kuals farien destrelles: 4'5..4..5 respecte a la devantera suns te la millor amb respecte a marfo k te 4'5 i 4. pero suns te 5 i 4'5 (pot variar depenent de la forma pro no baixa mai de 3'5 excepte una baixada destacada)en defensa: suns com es veu a les alineacions l'ha de potenciar mes, ara es cara i el nostre seguent fitxatxe sera un bon defensa minim exelent, a la porteria? com totom am un tiu notable k pot pujar o baixar en forma pro k casi semppre juga am 2'5 estrelles.

El resultat?
a les kualifikacions tenim 4 insuficients els kuals 3 son alts i un debil molt alt lunik fallo es akell debil baix de latak i el migcamp debil molt baix (k jo crec k esta b jugant kontre oyeah) el kual depenent kontra ki juguis puja o baixa i es k ara tenim (per a mi) el millor migcamp i devantera dakesta copa i sincerament crec k la topada amb SBD (segurament) sera dura pro l'equip pensa en la victoria, a mes superem per una mitjana de 100 tsi dels onze millors a sabadell (jo en tinc 2844)

Respecte a la lliga de veritat estic malamant, pero ja es veia a venir, es un grup mol fort el kual alguns pensen k no soc de lliga VIII,, pues mireu altres grups i compareu les kualificacions, podria kedar 5 o 4 en altres grups perfectament.

PD: Nike Football espero k kuan acabi la copa et foti un amistos per veure com anem.

Sort a la Copa castellar i no oblideu k lunik k mimpedira posar tots els titulars al partit seran les lesions

Dit aket totxo de text us deixo en pau



PERDONEU NO MAVIA ADONAT K ESTIK VCONNECTAT C0M LUSUARI MARKETEN!!!!

Doncs jo opino que ja es massa tard per fer la porra ja que el partit entre Marcfo i RCDE se l'ha endut Marfo a la pròrroga i per tant ja és molt més facil encertar. La setmana que vé la jugo al camp del setè classificat, però, que rarament te un equipàs. Si es que supero a FCOP, em trobaré que la setmana de la final, tinc un partit complicadíssim a l'estadi d'un BOT Very Happy . Així doncs, si voleu saber com jugarè la lligueta mireu l'alineació que he fet avui.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  YoriFun Dc 30 Jun 2010, 23:18

No fotis k jugaras am 2-5-3 xurruca
YoriFun
YoriFun
Insuficient
Insuficient

Nombre de missatges : 249
Fecha de inscripción : 21/11/2009
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  YoriFun Dc 30 Jun 2010, 23:19

OPVHT & M. Frenkens escrigué:
PERDONEU NO MAVIA ADONAT K ESTIK VCONNECTAT C0M LUSUARI MARKETEN!!!!
perke dius axo?

despres de la copa jo tambe et reptu a un amistos!

esk soc el jordi
YoriFun
YoriFun
Insuficient
Insuficient

Nombre de missatges : 249
Fecha de inscripción : 21/11/2009
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dj 01 Jul 2010, 11:57

BigBang_J7 escrigué:No fotis k jugaras am 2-5-3 xurruca

Jordi, aixó vol dir que has vist com el Pichlmair feia 4'5 Cool
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  OPVHT & M. Frenkens Dj 01 Jul 2010, 12:19

el Pichlmair fa 4,5 pro jugan 5 minuts.
OPVHT & M. Frenkens
OPVHT & M. Frenkens
Magnífic

Nombre de missatges : 559
Fecha de inscripción : 20/04/2010
Edad : 54
Ubicació : En la meva casa. Tinc més de 550 missatges!

http://www.ht-arena.com/fcopht/

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dj 01 Jul 2010, 12:42

OPVHT & M. Frenkens escrigué:el Pichlmair fa 4,5 pro jugan 5 minuts.

Si, però nomes te forma acceptable. Si hagues jugat tot el partit hages fet igualment 4'5 estrelles, però 1 en negre.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  YoriFun Dj 01 Jul 2010, 15:53

Admin escrigué:
BigBang_J7 escrigué:No fotis k jugaras am 2-5-3 xurruca

Jordi, aixó vol dir que has vist com el Pichlmair feia 4'5 Cool

Pro hi jugaras xurruca?
YoriFun
YoriFun
Insuficient
Insuficient

Nombre de missatges : 249
Fecha de inscripción : 21/11/2009
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Admin Dj 01 Jul 2010, 16:20

No, no crec, això em pot servir d'estratègia als ultims minuts per decantar la balança cap al meu cantó.

PD: No vull jugar contra tu la final Cool
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 512
Fecha de inscripción : 14/11/2009
Edad : 27

https://hattrickcastellar.forocatalan.com

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Victor_9 Dv 02 Jul 2010, 12:25

Marketen escrigué:CARAM veig k alguns s'ho tenen molt cregut. anem a veure tot:

1. a la lliga del forum f.c. Marfo va quedar 3r
2. e guanyat les 2 vegades que e jugat contra RDCE aixi k, per mi queda clar k soc millor.
3. admiteixo k jo i el RDCE som igualats pero ara soc millor jo
4. NO ENTENC XK C...... EL URI50 M'HA FOTUT EL PENULTIM LLOC DE EQUIPS

aixi k aixo es el k penso jo

1. SUNS
2. SABADELL
3. NIKE FOOTBALL
4. F.C. MARFO
5. RCDE
6. FCOP
7. MARKUS 7
8. MONOLI

no m discutiu sobre perque el nikefottball es el 3r pqeque putse no ho creieu pero:

1. si es bo es perque el Sabadell el va ajudar
2. e mirat la alineació del nike... i si, es bona... pero si ho compares amb les alneacions de sabadell i suns.....

Si si pero la meva mitjana de l'equip es:

Mitjana de l'equip
TSI 1 138
Sou 591
Edat 25
Forma acceptable (molt baix)
Resistència notable (baix)

i la teva es (Marcfo):TSI 1 065
Sou 555
Edat 27
Forma acceptable (molt baix)
Resistència acceptable (molt alt)

Aixo significa que el meu equip es mes jove (reconec que ara tens millor equip)pero cuan pasin uns anyets ya borem...
Victor_9
Victor_9
Pobre
Pobre

Nombre de missatges : 119
Fecha de inscripción : 22/04/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Llista del que creieu millors equips de castellar! Empty Re: Llista del que creieu millors equips de castellar!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 1 de 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum