Centre d'Esports Sabadell FC (48196)
3 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 1 de 1
Centre d'Esports Sabadell FC (48196)
Bé avui he guanyat còmodament al segon per 4-0 amb gols de Jesús Viscón,Miguel Angel Cuerno, Gigi Berindei i Milan Manniche, que continua lluitant amb Víctor Sagreras d'Abejonejos pel pitxitxi (8 gols cadascún).
Salut!!
Salut!!
Be
weno be xavi segueix i el proxim any pujes (com el jordi)
el meu ekip no guanya tant comodament
sort
el meu ekip no guanya tant comodament
sort
Re: Centre d'Esports Sabadell FC (48196)
Admin escrigué:Bé avui he guanyat còmodament al segon per 4-0 amb gols de Jesús Viscón,Miguel Angel Cuerno, Gigi Berindei i Milan Manniche, que continua lluitant amb Víctor Sagreras d'Abejonejos pel pitxitxi (8 gols cadascún).
Salut!!
MMM..... El meu golejador(aaron pauli ba igual 8 gols pero va tercer.... el 1r ports 11 gols! sort)
BIGBANG_J7 PRODUCTIONS JORDIKING
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Contra Racing de Mirambel tinc un 99.93% de guanyar. Crec que perdre... xD
jajajaja repas a onialax!! 3-0 crec que tindre el torneig a tocar
Campió Fase Regular
Dons es un honor per a mi d'acabar la primera fase com a primer classificat,dificil emparellament contra marfo, i encara més dificil la final. Tot seria infinitament més facil si jugés amb els titulars, però crec que encara tinc alguna opció de pujar.
Sort a tothom, i, us recordo que si mireu l'apartat ''Qui creieu qui guanya'' veureu que he fet callar a tothom
Bé, us desitjo molta sort a tothom, i que ningú és pensi guanyarà Suns o Sabadell, perquè precissament, som els que més dificil ho tenim.
Sort a tothom, i, us recordo que si mireu l'apartat ''Qui creieu qui guanya'' veureu que he fet callar a tothom
Bé, us desitjo molta sort a tothom, i que ningú és pensi guanyarà Suns o Sabadell, perquè precissament, som els que més dificil ho tenim.
Ja m'he plantat a la gran final... espero ser un rival digne per lluitar per el torneig...