Nova federació
4 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Altres
Pàgina 1 de 1
Nova federació
vull crear una federacio per aconseguir la fita en ke sa de tenir com a minim 5 membres.
de moment seriem:
-jo
-Sr. ADMIN
-marc
-jordi
si heu cuntat be us dunara 4 membres i am axo no puc aconseguir cap fita axi ke nomes keden dos solucions:
a)ke l'espanyol o el nike football es fagin el mes de suporter gratis
b)esperar ke s'apunti algun tiu o anar demant-li a gent
si us uniu a la meva federacio us prometu ke quan agi aconseguit la fita mapuntare a la vostre federacio perke vosaltres tambe l'aconseguiu
pd:encara no e creat la federacio perke vull esperar a veure si us agrada la idea
de moment seriem:
-jo
-Sr. ADMIN
-marc
-jordi
si heu cuntat be us dunara 4 membres i am axo no puc aconseguir cap fita axi ke nomes keden dos solucions:
a)ke l'espanyol o el nike football es fagin el mes de suporter gratis
b)esperar ke s'apunti algun tiu o anar demant-li a gent
si us uniu a la meva federacio us prometu ke quan agi aconseguit la fita mapuntare a la vostre federacio perke vosaltres tambe l'aconseguiu
pd:encara no e creat la federacio perke vull esperar a veure si us agrada la idea
Re: Nova federació
ja e creat la federacio, es diu: Aconseguir la fita dels 5 membres en la federació
recordo ke el ke s'apunti a la meva federacio jo tambe mapuntare a la seva!
recordo ke el ke s'apunti a la meva federacio jo tambe mapuntare a la seva!
JO JA HE GASTAT EL MES DE SUPORTER GRATIS...
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
siusplau apunteubus! si el dia 24 d'agost no s'an apuntat 5 persones se m'esburrara la federacio!
u sentu, jo ja estic a la federacio catalana del hattrick, et recomao que t'hi posis
i ke importa ke ja estiguis a la federacio catalana?Marketen escrigué:u sentu, jo ja estic a la federacio catalana del hattrick, et recomao que t'hi posis
apuntat a la meva siusplau!
man esburrat la federacio perke no e arribat a 5 membres, pro tot i axi els i donu gracies el ke san apuntat a la federacio (es a dir ke nomes em donu gracies a mi...)
us dedicu aket video:
i tambe aket:
us e ficat akets videos per ensenyarvus com sou...
almenys el marc es va interasar una mica am el tema to i ke no si va apuntar.
pd:despres d'axo ke ningu em vagi demanant: apuntat a la federacio del rivendell o escriute "CAT-" en el teu nom d'usuari... (Sr.ADMIN )
us dedicu aket video:
i tambe aket:
us e ficat akets videos per ensenyarvus com sou...
almenys el marc es va interasar una mica am el tema to i ke no si va apuntar.
pd:despres d'axo ke ningu em vagi demanant: apuntat a la federacio del rivendell o escriute "CAT-" en el teu nom d'usuari... (Sr.ADMIN )
No t'emprenyis, que vols que et digui, si no atraus a ningú més es inutil fer-me de la federació.
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Altres
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum