Nou entrenedor?
3 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 1 de 1
Nou entrenedor?
Em recomanariau comprar un entrenador notable, insuficient lideratge i CM experiencia per 381.000€?
l'entrenador serà el meu actual jugador Vladas Stuckis.
Jo crec que està molt bé i hem podria durar unes 4 o 5 temporades (després el ficaria al saló de la fama).
Opineu!
l'entrenador serà el meu actual jugador Vladas Stuckis.
Jo crec que està molt bé i hem podria durar unes 4 o 5 temporades (després el ficaria al saló de la fama).
Opineu!
Re: Nou entrenedor?
Estaria bé, però com vulguis...
PD: Siusplau escribiu sense faltes
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
d'akort arra escrriure cence faltaç XD!Uri50 escrigué:Estaria bé, però com vulguis...
que es broma , ara intentare escriure sense faltes pero de tant en tant potser en ficare alguna
Centreu-vos en la idea del post i no tanta tonteria amb les faltes, que cadascú escrigui com li dona la gana.
Jo no puc opinar del tema, ja que mai he fet aquesta ARRISCADA OPCIÓ. Si TENS CALERS, allà tu però crec que l'Stuckis encara et faria falta al primer equip
Jo no puc opinar del tema, ja que mai he fet aquesta ARRISCADA OPCIÓ. Si TENS CALERS, allà tu però crec que l'Stuckis encara et faria falta al primer equip
ja ho se que encara em fa falta el stuckis pel primer equip i per aixó el converteixo en entrenador i no el despedeixo ni el venc!Admin escrigué:Centreu-vos en la idea del post i no tanta tonteria amb les faltes, que cadascú escrigui com li dona la gana.
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum