ACTUAL MILLOR EQUIP
5 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Altres
Pàgina 1 de 1
Qui creieu que és actualment el millor equip de HT Castellar?
ACTUAL MILLOR EQUIP
Voteu amb criteri siusplau.
Editat per darrera vegada per Admin el Ds 04 Set 2010, 23:49, editat 1 cop en total
Re: ACTUAL MILLOR EQUIP
Jo voto CE Sabadell perque te molt bon mig camp, bona defensa, i, jugadors amb molt futur.
PD:Pero F.C Suns per mi es el 2 millor equip de HT castellar, CE Sabadell i Suns estan molt igualats pero guanya el sabadell
PD:Pero F.C Suns per mi es el 2 millor equip de HT castellar, CE Sabadell i Suns estan molt igualats pero guanya el sabadell
Crec que suns, ja que te el millor mig camp (sense vacarescu lesionat i en edvin moller amb acceptable forma pot jugar perfectament amb 5,4,5 de estrelles, inclus alguna mes) en defensa no es el millor pero ara amb juho sarantaa que sara exelent defensa el proxim divendres els extrems sincerament de 10 els hi poso un 4 i la devantera amb aaron pauli esperem k aket dissabte torni a jugar amb 4'5 estrelles amb forma accceptable com havia fet abants.
En les qualificacions i en estrelles molt igualat a CE Sabadell peró amb ventatje per Suns.
En les qualificacions i en estrelles molt igualat a CE Sabadell peró amb ventatje per Suns.
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Sabadell... Si no, votaria Nike i tercer Suns...
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Uri50 escrigué:Sabadell... Si no, votaria Nike i tercer Suns...
tu ets el 3r millor equip, et recordo que suns et va guanyar 4-5 a casa teva i ara mateix te 2 destacat i un amb furmidable tots 3 amb menys de 28 anys(27, 24, 24) i a mes un defensa casi exelent
Amb el meu porter lesionat... a la porrroga, sense jugadors que tinc ara, i per mig, el meu:Marketen escrigué:Uri50 escrigué:Sabadell... Si no, votaria Nike i tercer Suns...
tu ets el 3r millor equip, et recordo que suns et va guanyar 4-5 a casa teva i ara mateix te 2 destacat i un amb furmidable tots 3 amb menys de 28 anys(27, 24, 24) i a mes un defensa casi exelent
Classe mundial, 2 formidables i 1 Excel·lent i 2 notable a punt de pujar a excel·lent (1 dels 2 notables)
Salut!
Uri50- Acceptable
Uri50 escrigué:Amb el meu porter lesionat... a la porrroga, sense jugadors que tinc ara, i per mig, el meu:Marketen escrigué:Uri50 escrigué:Sabadell... Si no, votaria Nike i tercer Suns...
Classe mundial, 2 formidables i 1 Excel·lent i 2 notable a punt de pujar a excel·lent (1 dels 2 notables)
Salut!
va home va i quina edat tenen, jo tinc destacat ( 24 anys) destacat (27 anys) formidable ( 24 0 25 i es 9.67) -.-"
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
36, 24,20,24, 30, 22
Però igualment, jo crec que porto millor l'equip que tu, ja que jo veig sobre el meu equip una aposta de futur i tu només fas que jugar amb els mateixos jugadors tots els partit (error que he comés, però que he recunduït d'una bona forma...)
Salut!
Però igualment, jo crec que porto millor l'equip que tu, ja que jo veig sobre el meu equip una aposta de futur i tu només fas que jugar amb els mateixos jugadors tots els partit (error que he comés, però que he recunduït d'una bona forma...)
Salut!
Uri50- Acceptable