F.C.O.P.
+2
Uri50
OPVHT & M. Frenkens
6 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 6 de 7
Pàgina 6 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: F.C.O.P.
JOSÉ COLL, A COMISSARIA
Segons acaba de saber el president arlequinat, la policía ha arrestat el jugador del FCOP, José Coll. La denuncia ha vingut del club arlequinat, a causa de que moltes veus parlaven de que José Coll era massa moreno per ser espanyol. La policía li ha demanat els papers, i com que José no tenia, l'ha dut a comisaria.
Allà li han preguntat si realment ell era espanyol, i ha contestat això '' vaig arribar en patera l'estiu passat quan un club català em volia fitxar, però encara no m'havia fet la doble nacionalitat. Si no us ho creieu, pregunteu-li al Leopoldo, que va venir amb mi des del marroc''.
Finalment, els mossos l'han perdonat. Tot ha estat un ensurt. El José, ha declarat desprès de sortir de comissaria ''m'en vaig a casa que m'espera una suculenta manteca colorá''.
https://www.youtube.com/watch?v=jx46T2zHsrQ
Segons acaba de saber el president arlequinat, la policía ha arrestat el jugador del FCOP, José Coll. La denuncia ha vingut del club arlequinat, a causa de que moltes veus parlaven de que José Coll era massa moreno per ser espanyol. La policía li ha demanat els papers, i com que José no tenia, l'ha dut a comisaria.
Allà li han preguntat si realment ell era espanyol, i ha contestat això '' vaig arribar en patera l'estiu passat quan un club català em volia fitxar, però encara no m'havia fet la doble nacionalitat. Si no us ho creieu, pregunteu-li al Leopoldo, que va venir amb mi des del marroc''.
Finalment, els mossos l'han perdonat. Tot ha estat un ensurt. El José, ha declarat desprès de sortir de comissaria ''m'en vaig a casa que m'espera una suculenta manteca colorá''.
Moment de la detenció:Admin escrigué:JOSÉ COLL, A COMISSARIA
https://www.youtube.com/watch?v=HyA0bPAzo3s&feature=related
Després:
https://www.youtube.com/watch?v=Kw4Rem-kFMc&feature=fvst
e guanyat 1-2 pro vaya ejea k man futut! ja van dos ejeas seguits! jugava contra un tiu de 102 HatStats!
el f.c.o.p. ha fet el millor partit de visitant de la seva història!
el f.c.o.p. ha fet el millor partit de visitant de la seva història!
Ens els últims temps has fet un gran creixamnt. Felicitats!
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Enhorabona per la victòria, puig.
Dimecres no vagis molt fort que jugues contra mi, jo treuré els clàssics al mig + 3 o 4 titulars, al igual que contra Suns i Marfo. Molta sort a la lliga!
Dimecres no vagis molt fort que jugues contra mi, jo treuré els clàssics al mig + 3 o 4 titulars, al igual que contra Suns i Marfo. Molta sort a la lliga!
jo surtire amb 4 o 5 titulars i fare una 3-4-3. sort!Admin escrigué:Enhorabona per la victòria, puig.
1-1 tercer ejea (en contra) en la lliga!!!!
buenu, lu unic bo eske a turnat a marcar el coll, el galdos i el coll an fet 4,5*
tambe e fet record de estrelles 43* i e fet record de visitant 140 HatStats jugant normal
buenu, lu unic bo eske a turnat a marcar el coll, el galdos i el coll an fet 4,5*
tambe e fet record de estrelles 43* i e fet record de visitant 140 HatStats jugant normal
el adrien durand a fet 4,5 estrelles! durant les 4 ultimes semanes ha pujat 2*! una mitja de 0,5* per semana!
Duran a notable anotació!
Nahuel Dijk a exel·lent anotació!
Conxo Conxita a dèbil anotació!
Gijsbert Spijkerman notable forma amb 38 anys i 111 dies!
Leo a exel·lent anotació! Leo sel·lecció!
Forma mitja de tot l'equip: Insuficient (molt alt)
Forma mitja dels 11 millors jugadors: Acceptable (baix)
Nahuel Dijk a exel·lent anotació!
Conxo Conxita a dèbil anotació!
Gijsbert Spijkerman notable forma amb 38 anys i 111 dies!
Leo a exel·lent anotació! Leo sel·lecció!
Forma mitja de tot l'equip: Insuficient (molt alt)
Forma mitja dels 11 millors jugadors: Acceptable (baix)
Com és ara el Leo?
Uri50- Acceptable
destacat extrem, exelent anotacio, insuficient passades, debil creativitat i acaba de cumplir els 18 anysUri50 escrigué:Com és ara el Leo?
Dios si que va ràpid a aquests nivells... Jo ara tinc un Formidable creativitat exelent extrem.
Si vols li comento al ercanto que podria entrar a la u-20... Si em passesís la seva fitxa, ho faig
Uri50- Acceptable
gracies, pro no cal, ja u fare joUri50 escrigué:Si vols li comento al ercanto que podria entrar a la u-20... Si em passesís la seva fitxa, ho faig
Com vulguis, però jo ja em parlo amb l'ercanto...
Uri50- Acceptable
Leopoldo Huarte (301623490) 18 anys i 2 dies
Amb forma acceptable i resistència notable.
Un noi agradable que és iracund i deshonest.
Té un nivell desastrós d'experiència i dèbil de lideratge.
Especialitats: Cap
TSI: 7820
Porteria: 1/20 desastrós
Defensa: 2/20 horrible
Creativitat: 4/20 dèbil
Extrem: 10/20 destacat
Passades: 5/20 insuficient
Anotació: 8/20 excel·lent
Pilota aturada: 4/20 dèbil
Amb forma acceptable i resistència notable.
Un noi agradable que és iracund i deshonest.
Té un nivell desastrós d'experiència i dèbil de lideratge.
Especialitats: Cap
TSI: 7820
Porteria: 1/20 desastrós
Defensa: 2/20 horrible
Creativitat: 4/20 dèbil
Extrem: 10/20 destacat
Passades: 5/20 insuficient
Anotació: 8/20 excel·lent
Pilota aturada: 4/20 dèbil
Resposta d'ercanto:
23:34 De: ercanto
creo que su nivel es insuficiente y la edad no es la mejor pero puedes decirle al scout y quizas para jugar la fase de clasificacion algunos partidos...
un saludo
23:34 De: ercanto
creo que su nivel es insuficiente y la edad no es la mejor pero puedes decirle al scout y quizas para jugar la fase de clasificacion algunos partidos...
un saludo
Uri50- Acceptable
estic remodelant l'estadi, ara és:
Capacitat total: 13 200
Seients de general: 8 300
Seients de lateral: 3 400
Seients de tribuna: 1 300
Seients de llotja: 200
En progrés:
L'estadi està envoltat de grues i material d'obra. El projecte es calcula que acabarà, aproximadament, el dia 01-02-2011.
Seients de general: 1000
Seients de lateral: 243
Seients de tribuna: 870
Seients de llotja: 178
Tindre 15.500 espectadors. Les obres em costen uns 200.000€.
li he enviat un misatge al scout de la sub-20, pero no em contesta...
Capacitat total: 13 200
Seients de general: 8 300
Seients de lateral: 3 400
Seients de tribuna: 1 300
Seients de llotja: 200
En progrés:
L'estadi està envoltat de grues i material d'obra. El projecte es calcula que acabarà, aproximadament, el dia 01-02-2011.
Seients de general: 1000
Seients de lateral: 243
Seients de tribuna: 870
Seients de llotja: 178
Tindre 15.500 espectadors. Les obres em costen uns 200.000€.
li he enviat un misatge al scout de la sub-20, pero no em contesta...
Gijsbert Spijkerman forma exelent amb 39 anys i 6 dies!
el Leo ha pujat + de 800 tsi i li ha pujat la forma a notable!
el Leo ha pujat + de 800 tsi i li ha pujat la forma a notable!
Pàgina 6 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 6 de 7
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum