F.C.O.P.
+2
Uri50
OPVHT & M. Frenkens
6 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 4 de 7
Pàgina 4 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: F.C.O.P.
ja milllores mes rapid, be be
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
I què vol dir això? Jo tinc molts jugadors "vells" (28,29...) i mira, 6 estrelles, 5,5, un altre amb 6, un central amb 4,5 amb aceptable forma...
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
jo penso el mateix que tu, pro totom m'anava dien: tens els tius mes viejus de hattrick castellar, el teu equip no té futur!Uri50 escrigué:I què vol dir això? Jo tinc molts jugadors "vells" (28,29...) i mira, 6 estrelles, 5,5, un altre amb 6, un central amb 4,5 amb aceptable forma...
i ara sóc el ke els tinc mes joves!
Ok, a mi m'agrada jugar amb jugadors 28, 29 anys i quan es fan viejos VIEJOS els venc i m'en compro de nous
Felicitats pel nou model i sembla que vas endavant, ara, jo de tu, em fitxaria un defensa vell bonissím (ex. brillant defensa) a mi només em va costar 180.000 € i amb acceptable forma em fa 4,5 estrelles!
Felicitats pel nou model i sembla que vas endavant, ara, jo de tu, em fitxaria un defensa vell bonissím (ex. brillant defensa) a mi només em va costar 180.000 € i amb acceptable forma em fa 4,5 estrelles!
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
b leo b
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
el javier burgo ma pujat a notable extrem!
ara te aceptable creativitat, notable extrem i notable pasades! esta valorat en gairebe 300.000€!
ara te aceptable creativitat, notable extrem i notable pasades! esta valorat en gairebe 300.000€!
he fitxat Nahuel Dijk (302646473) per 130.000€ un jugador de 22 anys!
te notable anotacio, notable extrem, notable p.a., insuf extrem, debil crea, debil defensa i horrible porteria! esta valorat en 300.000€!!!!!!!!!!!
OPVHT: THE KING
te notable anotacio, notable extrem, notable p.a., insuf extrem, debil crea, debil defensa i horrible porteria! esta valorat en 300.000€!!!!!!!!!!!
OPVHT: THE KING
Treballada victòria la d'avui. Hem vist una gran defensa, que recuperava moltes pilotes i les donava cap als davanters que definien perfectament. Ha estat a punt de superarme en HTSTATS
si tens raó, treien inexistent gairebe et supero en HTSTATS!Admin escrigué:Treballada victòria la d'avui. Hem vist una gran defensa, que recuperava moltes pilotes i les donava cap als davanters que definien perfectament. Ha estat a punt de superarme en HTSTATS
vaig primer a la lliga am 3 punts d'avantatge i 10 gols de diferencia amb el segon! ja sacosta la meva primera lliga!
El Leo ja té 2890 TSI! Segurament la pròxima setmana em pujarà a formidable!
El Joaquín Vidales ja té extrem notable!
El Javier Burgo li ha pujat 450 TSI!
El Joaquín Vidales ja té extrem notable!
El Javier Burgo li ha pujat 450 TSI!
Nathaniel Barrios (243694923)
Nathaniel Barrios (243694923)
23 anys i 23 dies
Destacat creativitat i insuficient extrem!
Només m'ha costat 215.000€!!!!
Pd: Adéu Tullér!
23 anys i 23 dies
Destacat creativitat i insuficient extrem!
Només m'ha costat 215.000€!!!!
Pd: Adéu Tullér!
Bon fitxatxe! El tema Túller et vaig aconsellar que el fotis fora, (venenlo) per uns 120000 i pujant
Entrenament d'extrem:
Leo > formidable el leo val més d'1 milió d'euros!
Jacint Dalleres > formidable
Durand > notable
zas lamela > aceptable
Leo > formidable el leo val més d'1 milió d'euros!
Jacint Dalleres > formidable
Durand > notable
zas lamela > aceptable
El Burgo m'ha pujat a exel·lent extrem! Ara té aceptable creativitat, notable passades i exel·lent extrem!
El Leo ja supera els 4.000 TSI!
El Leo ja supera els 4.000 TSI!
Enhorabona puig!!
Una cosa, el millor jugador de la HTCastellar de menys de 20 anys crec que és Uri Isern ( o aixó diu el TSI)
Una cosa, el millor jugador de la HTCastellar de menys de 20 anys crec que és Uri Isern ( o aixó diu el TSI)
Pàgina 4 de 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 4 de 7
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum