F.C Suns (1597549)
5 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Equips
Pàgina 1 de 2
Pàgina 1 de 2 • 1, 2
F.C Suns (1597549)
Hores prèvies a la final...
Et desitgo tota la sort del món i que guanyi el millor.
Espero ser un digne rival, que no hi hagin lesions i sobretot
Et desitgo tota la sort del món i que guanyi el millor.
Espero ser un digne rival, que no hi hagin lesions i sobretot
Editat per darrera vegada per Admin el Dt 15 Jun 2010, 22:29, editat 1 cop en total
Re: F.C Suns (1597549)
Suns juga contra Cobas F.C.
Les espectatives son molt dolentes pero suns vol millorar la seva qualificacio i pensar en lliga 9. Es molt dificil pero hi ha possiblitats: el Cobas t un esperit de ekip bo i confianca: axo fa k siguin mes dolents contra els ultims i suns ha millorat olt i esta al seu millor moment ed forma (3000 TSI) de mitjana onze millors. Sort a Suns que posara tota la xcarn al foc!!!
Les espectatives son molt dolentes pero suns vol millorar la seva qualificacio i pensar en lliga 9. Es molt dificil pero hi ha possiblitats: el Cobas t un esperit de ekip bo i confianca: axo fa k siguin mes dolents contra els ultims i suns ha millorat olt i esta al seu millor moment ed forma (3000 TSI) de mitjana onze millors. Sort a Suns que posara tota la xcarn al foc!!!
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
jordi jo ja comensaria a pensar ke ets equip de lliga IX.
perke necesites 8 o 9 punts per no descendre i et keda un partit contra el primer, el segon i el cinque i el unic ke vec ke tens algunes posibilitats es am el chusketes i am 3 punts no et salves...
tambe podria ser ke algu es converteixi en bot...
perke necesites 8 o 9 punts per no descendre i et keda un partit contra el primer, el segon i el cinque i el unic ke vec ke tens algunes posibilitats es am el chusketes i am 3 punts no et salves...
tambe podria ser ke algu es converteixi en bot...
APOSTUFLANT!!!!!!!!!!!
Suns ha aconseguit el millor migcamp de la lliguetaaa, i amb diferencia!! Abants suns tenia un mig camp de 2 formidables i un exelent, be ara te UN DESTACAT I 2 FORMIDABLES!!!!
El destacat es ni mes ni menys DUMITRU BAICU i els formidables son Edvin Moller i Florin Vacerescu que tenen en part per edvin acceptable defensa i florin insuficient passades debil defensa debil anotació.
Apustuflant!!! Aquest dimecres es veura tota la força de suns al camp!!!!!
Suns ha aconseguit el millor migcamp de la lliguetaaa, i amb diferencia!! Abants suns tenia un mig camp de 2 formidables i un exelent, be ara te UN DESTACAT I 2 FORMIDABLES!!!!
El destacat es ni mes ni menys DUMITRU BAICU i els formidables son Edvin Moller i Florin Vacerescu que tenen en part per edvin acceptable defensa i florin insuficient passades debil defensa debil anotació.
YoriFun- Insuficient
Doncs no crec que em guanyis ARA, amb els equips nostres d'ara...
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
buenu, jo tinc dos brillants(tuller i stuckis) i un exelent(galdos).BigBang_J7 escrigué:APOSTUFLANT!!!!!!!!!!!
OPVHT & M. Frenkens escrigué:buenu, jo tinc dos brillants(tuller i stuckis) i un exelent(galdos).BigBang_J7 escrigué:APOSTUFLANT!!!!!!!!!!!
-.-" no fotis puig, proesk tenen una edat....
YoriFun- Insuficient
va pos jo tincs 3 exel·lents, 1 formidable(19 anys!!!) i 1 classe mundial...
Uri50- Acceptable
Victòria fàcil vs F.C.O.P
Suns ha guanyat comodament amb un 4-0 vs F.C.O.P que ha jugat 5-5-0.
Suns per la seva part ha jugat bastant malament, esta passant per uns moments crítics, sobretot perque Edvin Moller juga amb 3'5 estrelles, encara que esta a punt de pujar a destacat creativitat, i te una forma insuficient baixa. Suns sap que no ens decepcionarà i arribarà a les 5 estrelles.
Esperem guanyar la lligueta, pujar de forma i fitxar un bon lateral.
Suns ha guanyat comodament amb un 4-0 vs F.C.O.P que ha jugat 5-5-0.
Suns per la seva part ha jugat bastant malament, esta passant per uns moments crítics, sobretot perque Edvin Moller juga amb 3'5 estrelles, encara que esta a punt de pujar a destacat creativitat, i te una forma insuficient baixa. Suns sap que no ens decepcionarà i arribarà a les 5 estrelles.
Esperem guanyar la lligueta, pujar de forma i fitxar un bon lateral.
YoriFun- Insuficient
Jordi, et veig campió de lliga regular, ja que jo avui he perdut i dubto guanyar-ho tot (no deixaràs ni un punt) però en una possible Final/Semifinal contra mi, et costaria més.
[quote="Admin"]Jordi, et veig campió de lliga regular, ja que jo avui he perdut i dubto guanyar-ho tot (no deixaràs ni un punt) però en una possible Final/Semifinal contra mi, et costaria més.[/quote
si, per aixo estic impacient de jugar cara a cara amb tot
si, per aixo estic impacient de jugar cara a cara amb tot
YoriFun- Insuficient
Es veritat que entre el admin i Suns la cosa esta igualada, i si jugeu, crec que un 60% (pusiblitats de guanyar) dependra de la forma
no cec ke el 60% depengui de la forma, com a molt dependria un 20%. tambe importa la resitencia, la tactica, la posesio,el migcamp... i tambe la SORT!Marketen escrigué:Es veritat que entre el admin i Suns la cosa esta igualada, i si jugeu, crec que un 60% (pusiblitats de guanyar) dependra de la forma
Ara per ara el meu equip i el del Jordi. Tinc en compte l'ultim partit de lliga disputat, ja que el jordi no tenia baixes, i jo tenia la lesió del meu davanter de 4'5 (peça molt important a l'equip). Excepte estrelles, faig la mitja dels valors aconseguits als 2 partits(casa i fora).
Exe
...............................Sabadell............Suns
Estrelles.................... 39 ........38
HTStats.................. 140 ...............135
Defensa................... 63 .............. 52
Mig........................ 46.5.............. 37.5
Atac.....................30.5................. 46.5
Missatge per a tothom: NO PENSO JUGAR CAP PARTIT AMB TITULARS excepte contra el Marfo que coincideix que jugo contra un molt malo.
Com a molt 4 o 5 titulars que mai serien migcampistes (step-training). La manera de jugar amistosos fa que el divendres pugui pujar d'habilitat a 6 jugadors i no a 3. També dic que penso ''apadrinar'' un futurible U-20!!!!
Exe
...............................Sabadell............Suns
Estrelles.................... 39 ........38
HTStats.................. 140 ...............135
Defensa................... 63 .............. 52
Mig........................ 46.5.............. 37.5
Atac.....................30.5................. 46.5
Missatge per a tothom: NO PENSO JUGAR CAP PARTIT AMB TITULARS excepte contra el Marfo que coincideix que jugo contra un molt malo.
Com a molt 4 o 5 titulars que mai serien migcampistes (step-training). La manera de jugar amistosos fa que el divendres pugui pujar d'habilitat a 6 jugadors i no a 3. També dic que penso ''apadrinar'' un futurible U-20!!!!
Atenció!!!!
Dumitru Baicu ha aconseguit arribar a 8.000 TSI!!! el millor de hattrick Castellar!!!
Dumitru Baicu ha aconseguit arribar a 8.000 TSI!!! el millor de hattrick Castellar!!!
YoriFun- Insuficient
felicitats, quanta forma té? Excel·lent no?
Uri50- Acceptable
Aqui falta per felicitar algú... Que tremoli el Baicu que el Cuerno vé com una moto per guanyar-te la primera posició!!!
Tot i així et felicito!
Tot i així et felicito!
Uri50 escrigué:felicitats, quanta forma té? Excel·lent no?
notable!
YoriFun- Insuficient
Mare meva.. QUIN CRACK!!!
Llàstima que té 27 anys...
Llàstima que té 27 anys...
Uri50- Acceptable
si en aixo tens rao k ja es vellet, als 29 el venc, a per cert
Les meves ultimes qualificacions han sumat 142 i he tingut 40.5 estrelles (que no es el maxim que he tingut)
Així que... tremola xavi!! xD
Les meves ultimes qualificacions han sumat 142 i he tingut 40.5 estrelles (que no es el maxim que he tingut)
Així que... tremola xavi!! xD
YoriFun- Insuficient
Si ja ho he vist, cal dir que jo només vaig fer 136, ja que al minut 9, s'em va lesionar un defensa excel.lent, encara que tingui 9.07 i sigui casi formidable. Això em va matar.
Admin escrigué:Si ja ho he vist, cal dir que jo només vaig fer 136, ja que al minut 9, s'em va lesionar un defensa excel.lent, encara que tingui 9.07 i sigui casi formidable. Això em va matar.
Si mala sort amb aixó.... Per quantes setamanes està lesionat?
YoriFun- Insuficient
Pàgina 1 de 2 • 1, 2