II Lliga Hattrick Castellar
+2
OPVHT & M. Frenkens
Admin
6 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 5 de 6
Pàgina 5 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: II Lliga Hattrick Castellar
BFFFF, que emocionants els partits, felicitats a tots!
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
Jo he jugat sense lateral esquerre, i això m'ha condemanat... De totes maneres, partidàs de F.C Suns, que el felicitem! Ara mateix la classificació està amb marfo amb 9, Espanyol i Sabadell amb 6, i Suns, Atletic i FCOP amb 5. Excepte marfo, Qui guanyi passa!
Bé, la meva crònica
Marfo-Espanyol
Marfo ha golejat al conjunt perico, que ha jugat amb una 2-4-3, partit sense història.
FCOP-Atlètic
FCOP ha guanyat, no sense patir, a Atlètic per 4-2. S'ha de destacar les lesions de Adriend Duran i de Weijers
Suns 2-3 Sabadell
Partidàs Luigi Zanfrini, heroi del partit, ha marcat dos golets que han deixat un 0-2 al minut 80. Quan tot etava dat i beneït, el conjunt arlequinat ha despertat amb dos gols en 50 segons, empatant el partit. Ja a la pròrroga, Manniche, millor jugador del partit (que pròximament estarà for sale) ha marcat un penal i ha donat la victòria a Sabadell.
Següent jornada:
Marfo-Suns, només li valen els 3 punts a Suns (i crec que ho aconseguirà) contra un equip que de ben segur jugarà amb suplents.
Atlètic-Espanyol, sense dubtes, partit del que tots estarem pendents. Depenent de qui guanyi o perdi, uns passar i altres no. En cas d'empat, Atlètic de ben segur que passarà.
Sabadell-FCOP: Doncs no tinc ni idea del que passarà
Sort i concerteu amistosos!
Bé, la meva crònica
Marfo-Espanyol
Marfo ha golejat al conjunt perico, que ha jugat amb una 2-4-3, partit sense història.
FCOP-Atlètic
FCOP ha guanyat, no sense patir, a Atlètic per 4-2. S'ha de destacar les lesions de Adriend Duran i de Weijers
Suns 2-3 Sabadell
Partidàs Luigi Zanfrini, heroi del partit, ha marcat dos golets que han deixat un 0-2 al minut 80. Quan tot etava dat i beneït, el conjunt arlequinat ha despertat amb dos gols en 50 segons, empatant el partit. Ja a la pròrroga, Manniche, millor jugador del partit (que pròximament estarà for sale) ha marcat un penal i ha donat la victòria a Sabadell.
Següent jornada:
Marfo-Suns, només li valen els 3 punts a Suns (i crec que ho aconseguirà) contra un equip que de ben segur jugarà amb suplents.
Atlètic-Espanyol, sense dubtes, partit del que tots estarem pendents. Depenent de qui guanyi o perdi, uns passar i altres no. En cas d'empat, Atlètic de ben segur que passarà.
Admin escrigué:Jo he jugat sense lateral esquerre, i això m'ha condemanat... De totes maneres, partidàs de F.C Suns, que el felicitem! Ara mateix la classificació està amb marfo amb 9, Espanyol i Sabadell amb 6, i Suns, Atletic i FCOP amb 5. Excepte marfo, Qui guanyi passa!
Bé, la meva crònica
Marfo-Espanyol
FCOP-Atlètic
Suns 2-3 Sabadell
Següent jornada:
Un penal dubtos... XD
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Home... Els penals injustos compten com un ocasió, encara que t'ho escriuen diferent. Al acte del partit posava que el 40 o així, hi ha hagut penal a favor meu que no ha estat xiulat... Jordi, controlem els jugadors que foten masses canyardos xdxd
Arribem a la ultima jornada i vaig a fer-vos un petit avanç de com està tot:
FCOP: Si guanya passa, guanyar a la pròrroga no li asseguraria RES i perden desprès dels 90 minuts tindria un 1% d'opcions de passar.
Sabadell: Guanyant a la pròrroga o als 90 minuts passa. Perdent a la pròrroga estaria empatat a gols amb FCOP, per tant passa Sabadell
Marfo: Passa
Suns: Segurament passarà ja que el més segur és que guanyi a Marfo
Espanyol: Amb 3 gols a favor, qualsevol empat a punts el deixaria fora. Si perd a la pròrroga ho tindria bastant magre...
Atlètic: Qualsevol empat a punts el beneficiaria ja que 14 gols és molt.
FCOP: Si guanya passa, guanyar a la pròrroga no li asseguraria RES i perden desprès dels 90 minuts tindria un 1% d'opcions de passar.
Sabadell: Guanyant a la pròrroga o als 90 minuts passa. Perdent a la pròrroga estaria empatat a gols amb FCOP, per tant passa Sabadell
Marfo: Passa
Suns: Segurament passarà ja que el més segur és que guanyi a Marfo
Espanyol: Amb 3 gols a favor, qualsevol empat a punts el deixaria fora. Si perd a la pròrroga ho tindria bastant magre...
Atlètic: Qualsevol empat a punts el beneficiaria ja que 14 gols és molt.
Jo crec que quedareu:
1 Marfo
2 Sabadell
3 Suns
4 RCDE
1 Marfo
2 Sabadell
3 Suns
4 RCDE
Uri50- Acceptable
1.marfo: 9 punts
2.espanyol: 9 punts
3.suns: 8 punts
4.sabadell: 8 punts
5.fcop: 6 punts
6.atletic: 5 punts
2.espanyol: 9 punts
3.suns: 8 punts
4.sabadell: 8 punts
5.fcop: 6 punts
6.atletic: 5 punts
1-Marfo.
2-Sabadell.
3-Suns.
4-RCDE.
2-Sabadell.
3-Suns.
4-RCDE.
YoriFun- Insuficient
Marketen escrigué:1-Marfo.
2-Sabadell.
3-Suns.
4-RCDE.
uuuuu "copy paste"
YoriFun- Insuficient
Però que dieu els dos m'heu fet copy paste, mireu a dalt xDDDBigBang_J7 escrigué:Marketen escrigué:1-Marfo.
2-Sabadell.
3-Suns.
4-RCDE.
uuuuu "copy paste"
Uri50- Acceptable
Ara no vols saber res de la lliga oi...
Bé, classificats.
Marfo
Sabadell
Espanyol
Suns
Bé, classificats.
Marfo
Sabadell
Espanyol
Suns
si que en vull saber de la lliga.Admin escrigué:Ara no vols saber res de la lliga oi...
Bé, classificats.
Marfo
Sabadell
Espanyol
Suns
REPTEU!
Centre d'Esports Sabadell FC-CF Espanyol Stadium Arlekinat
F.C Marfo-F.C Suns Camp Vell
Marfo i Sabadell jugaran a casa com a premi d'haver quedat primers i segons respectivament
Centre d'Esports Sabadell FC-CF Espanyol Stadium Arlekinat
F.C Marfo-F.C Suns Camp Vell
Marfo i Sabadell jugaran a casa com a premi d'haver quedat primers i segons respectivament
Jo m'ho prendré com un regal la semifinal...
SENSE CAP MENA DE DUBTES CREC QUE F.C SUNS serà campió.És l'unic que juga a mort partit a partit
SENSE CAP MENA DE DUBTES CREC QUE F.C SUNS serà campió.És l'unic que juga a mort partit a partit
Admin escrigué:Jo m'ho prendré com un regal la semifinal...
esk ara em toca a la meva lliga els mes malos
YoriFun- Insuficient
Marfo a tocar la seva primera final! El favorit Suns, no pot contra una clàssic de la HTCastellar!
Gol de Suns que li dona emoció al partit, i Marfo mig sentencia F.C MARFO 4-2 F.C SUNS!
Gol de Suns que li dona emoció al partit, i Marfo mig sentencia F.C MARFO 4-2 F.C SUNS!
AL 85 I AL 87 POLINARIO I LANGLE DEIXEN AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL FC A LA FINAL! QUI DIRIA QUE ARRIBARIA TAN LLUNY!
4-2!!!! doblete de gontade que posa a marfo a la final contra sabadell uin partit!!!!
LA FINAL TINDRA ELS COLORS DE MARFO
LA FINAL TINDRA ELS COLORS DE MARFO
Buenu e perdut, pero amb els k he posat era prebisivle.
YoriFun- Insuficient
si els meus calculs no fales 0'5 estrelles de diferencia!
YoriFun- Insuficient
Pàgina 5 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6