II Lliga Hattrick Castellar
+2
OPVHT & M. Frenkens
Admin
6 participantes
Hattrick Castellar :: General :: Hattrick :: Competicions
Pàgina 4 de 6
Pàgina 4 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: II Lliga Hattrick Castellar
Aqui la meva.
Lliga SUPER-BOJA!!!
Suns-Atletic, 0-5
Mal partit de Suns, contra el rival revelació, que ha sumat 5 punts ni més ni menys que contra Suns i Sabadell.
FCOP arrenca 2 punts a la pròrroga
FCOP ha superat avui a un RCDE ple de suplents, i suma 2 punts. Pròxim partit VITAL per l'equip Puigetà [xd] contra Atlètic, que el President arlequinat recomana al OPV '' Juga amb titulars i suma els teus ultims punts!! A la ultima jornada ni la rascaras!!''
Marfo 0-3 Sabadell
Victòria Arlequinada per un contundent 0-3 en un partit que semblava que jugessin dos equips de guarderia.
PLAT ESTRELLA, SUNS- CENTRE D'ESPORTS SABADELL!
Sabadell se la juga, i sap que ha d'anar a per totes. En cas de perdre, és complicaria molt passar.
Lliga SUPER-BOJA!!!
Suns-Atletic, 0-5
Mal partit de Suns, contra el rival revelació, que ha sumat 5 punts ni més ni menys que contra Suns i Sabadell.
FCOP ha superat avui a un RCDE ple de suplents, i suma 2 punts. Pròxim partit VITAL per l'equip Puigetà [xd] contra Atlètic, que el President arlequinat recomana al OPV '' Juga amb titulars i suma els teus ultims punts!! A la ultima jornada ni la rascaras!!''
Marfo 0-3 Sabadell
Victòria Arlequinada per un contundent 0-3 en un partit que semblava que jugessin dos equips de guarderia.
PLAT ESTRELLA, SUNS- CENTRE D'ESPORTS SABADELL!
Sabadell se la juga, i sap que ha d'anar a per totes. En cas de perdre, és complicaria molt passar.
El que guanyi del Suns sabadell serà el que passarà (tret que atletic perdi contra OVPHT)
Uri50- Acceptable
- Nombre de missatges : 288
Ubicació : St Feliu del Racó, Castellar del Vallés
aixó ni ho dubtis!Uri50 escrigué:El que guanyi del Suns sabadell serà el que passarà (tret que atletic perdi contra OVPHT)
Marc, no estàs ni molt menys classificat. Entre el primer i l'ultim només hi han 4 punts, i ara estàs a només 2, de no classificar-te. I et queden Suns i RCDE, dos equipassos, i si Suns perd contra mi i arriba a la ultima jornada 5è (neccessita guanyar si o si) preparat per perdre.
És una lliga molt igualada, que pot passar de tot, i a priori, el favorit, Suns, ho té complicat.
És una lliga molt igualada, que pot passar de tot, i a priori, el favorit, Suns, ho té complicat.
com sempre el suns i el sabadell juguen gairebé al 100% amb mi mentre que amb els altres juguen al 50%...Admin escrigué:
bé, aixó m'esta recordant als: "3 punts extres" de la temporada passada...
Tranquil nano. Atlètic ha tingut 5 punts extres (penses que ens guanya a mi i al Jordi?). Si guanyo a Suns, veuras una 5-5-0 contra tu (mooolt efectiva)
clar que no em penso que jo et guanyo a tu i el jordi!Admin escrigué:Tranquil nano. Atlètic ha tingut 5 punts extres (penses que ens guanya a mi i al Jordi?). Si guanyo a Suns, veuras una 5-5-0 contra tu (mooolt efectiva)
però el espanyol i el marfo tampoc tenen que guanyar contra vosaltres però guanyen!
Perqué juguen amb suplents...OPVHT & M. Frenkens escrigué:clar que no em penso que jo et guanyo a tu i el jordi!Admin escrigué:Tranquil nano. Atlètic ha tingut 5 punts extres (penses que ens guanya a mi i al Jordi?). Si guanyo a Suns, veuras una 5-5-0 contra tu (mooolt efectiva)
però el espanyol i el marfo tampoc tenen que guanyar contra vosaltres però guanyen!
Uri50- Acceptable
Passi el que passi contra tu jugaré a puntuar(5-5-0), així doncs, les meves oportunitats per passar s'esvairan si no guanyo a Suns.
Admin escrigué:Marc, no estàs ni molt menys classificat. Entre el primer i l'ultim només hi han 4 punts, i ara estàs a només 2, de no classificar-te. I et queden Suns i RCDE, dos equipassos, i si Suns perd contra mi i arriba a la ultima jornada 5è (neccessita guanyar si o si) preparat per perdre.
aixo ja ho se. pero amb aquests 6 punts començo amb abantatje
ja ho se que juguen amb suplents però amb mi no hi juguen i per aixó em queixo!Uri50 escrigué:Perqué juguen amb suplents...OPVHT & M. Frenkens escrigué:clar que no em penso que jo et guanyo a tu i el jordi!Admin escrigué:Tranquil nano. Atlètic ha tingut 5 punts extres (penses que ens guanya a mi i al Jordi?). Si guanyo a Suns, veuras una 5-5-0 contra tu (mooolt efectiva)
Jo crec que passaran:
Marfo, RCDE, Sabadell i Suns.
Atletic patinarà en els dos partits que li queden i FCOP, no crec que pugui fer gaire més que un punt o 2 amb suns i sabadell jugants-ho tot.
Salut!
Atletic patinarà en els dos partits que li queden i FCOP, no crec que pugui fer gaire més que un punt o 2 amb suns i sabadell jugants-ho tot.
Salut!
Uri50- Acceptable
Has tingut mala sort amb el calendari...OPVHT & M. Frenkens escrigué:ja ho se que juguen amb suplents però amb mi no hi juguen i per aixó em queixo!Uri50 escrigué:Perqué juguen amb suplents...OPVHT & M. Frenkens escrigué:clar que no em penso que jo et guanyo a tu i el jordi!Admin escrigué:Tranquil nano. Atlètic ha tingut 5 punts extres (penses que ens guanya a mi i al Jordi?). Si guanyo a Suns, veuras una 5-5-0 contra tu (mooolt efectiva)
Uri50- Acceptable
Marketen escrigué:Admin escrigué:Marc, no estàs ni molt menys classificat. Entre el primer i l'ultim només hi han 4 punts, i ara estàs a només 2, de no classificar-te. I et queden Suns i RCDE, dos equipassos, i si Suns perd contra mi i arriba a la ultima jornada 5è (neccessita guanyar si o si) preparat per perdre.
aixo ja ho se. pero amb aquests 6 punts començo amb abantatje
Home, lògicament, però res està fet. FINS QUE NO ACABIN ELS PARTIT DE LA CINQUENA JORNADA NO SABREM QUI PASSA, TOTHOM TÉ OPCIONS DE PASSAR!!
SORT!
nomes fare 1 o 2 punts? si jugo contra l'atletic i el sabadell!Uri50 escrigué:Jo crec que passaran:
Salut!
Si guanyo dimecres, 5 o 6 punts (amb 8 punts passes gairebè segur).
No vull pensar que passaria si perdo
No vull pensar que passaria si perdo
OPVHT & M. Frenkens escrigué:nomes fare 1 o 2 punts? si jugo contra l'atletic i el sabadell!Uri50 escrigué:Jo crec que passaran:
Salut!
no prenguis al atletic com un equip feble puig, ja te 1 jugador que juga amb 4 estrelles.
Ai sí... doncs estarà molt igualat depenent del partit FCOP-Atletic...OPVHT & M. Frenkens escrigué:nomes fare 1 o 2 punts? si jugo contra l'atletic i el sabadell!Uri50 escrigué:Jo crec que passaran:
Salut!
Uri50- Acceptable
no el prenc com un equip feble, el prenc com l'equip més feble d'aquesta lliga.Marketen escrigué:OPVHT & M. Frenkens escrigué:nomes fare 1 o 2 punts? si jugo contra l'atletic i el sabadell!Uri50 escrigué:Jo crec que passaran:
Salut!
no prenguis al atletic com un equip feble puig, ja te 1 jugador que juga amb 4 estrelles.
Marc, no t'enganyis. Si els dos juguen a mort, Atlètic amb prou feines arriba als 100, i FCOP ronda uns 115.
PD: Germán Perez és pilota d'or momentaniament! Mireu aquest enllaç, que el Puig i jo ens ho estem currant moolt, i em sembla que ningú ho mira. https://hattrickcastellar.forocatalan.com/competicions-f2/bota-d-or-i-pilota-d-or-de-la-ii-lliga-hattrick-castellar-t79.htm
Concerteu els vostres amistosos!
PD: Germán Perez és pilota d'or momentaniament! Mireu aquest enllaç, que el Puig i jo ens ho estem currant moolt, i em sembla que ningú ho mira. https://hattrickcastellar.forocatalan.com/competicions-f2/bota-d-or-i-pilota-d-or-de-la-ii-lliga-hattrick-castellar-t79.htm
Admin escrigué:Marc, no t'enganyis. Si els dos juguen a mort, Atlètic amb prou feines arriba als 100, i FCOP ronda uns 115.
jo no m'he enganyat en cap moment, se que el atletic es pitjor que el FCOP
Mitges Parts:
F.C Suns 0-0 Centre d'Esports Sabadell FC
F.C Marfo 3-0 CF Espanyol (ha fet una 2-4-3)
F.C. Atlètic Castellar 2-2 F.C.O.P
@OPVHT: Si perds (pròrroga o 90 minuts) ho tindràs bastant dificil. Hauries de guanyar als 90 minuts!!
F.C Suns 0-0 Centre d'Esports Sabadell FC
F.C Marfo 3-0 CF Espanyol (ha fet una 2-4-3)
F.C. Atlètic Castellar 2-2 F.C.O.P
@OPVHT: Si perds (pròrroga o 90 minuts) ho tindràs bastant dificil. Hauries de guanyar als 90 minuts!!
Sabadell empata un 0-2 en contra en 50 segons, al 81 i 82 respectivament... Quin partidàs!
vaia pallisa e futut 5-1 i cap a casa, tinc 9punts, ja estic classificat!
Bé felicitem a CE Sabadell pel deu partit, esperem que ens trobem a la final o semis, per la REVANCHA
crec k he jugat malamant, salaverri, moller, vacarescu, pacyga... han fet pena.
crec k he jugat malamant, salaverri, moller, vacarescu, pacyga... han fet pena.
YoriFun- Insuficient
- Nombre de missatges : 249
Ubicació : Si estic ON davant de l'ordinador
Pàgina 4 de 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6